Waar is iedereen?
William
2009-08-30 06:40:00 UTC
Waar is iedereen toch gebleven in deze nieuwsgroep. Het was jaren een prima
en bloeiende groep waar ik veel aan had. De laatste tijd lees ik nooit meer
een bericht. Jammer!

Wil
Jawade
2009-08-30 12:47:41 UTC
Post by William
Waar is iedereen toch gebleven in deze nieuwsgroep. Het was jaren een prima
en bloeiende groep waar ik veel aan had. De laatste tijd lees ik nooit meer
een bericht. Jammer!
Ze zijn ondergedoken. :-)
--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Kolibrie Software Tools:
http://jawade.nl/ 1 juni: HexEditor, Diskeditors met MBR-rebuilders!
Console-filebrowser, Kalender, Webtellers en IP-log, USB-stick tester.
Iemand
2009-08-30 22:27:23 UTC
Het zijn allemaal duikers die zonder buddylijn doken (verleden tijd), en nu
verdwenen zijn.
Wil
Straver Shopsupply
2009-08-31 13:14:11 UTC
velen zijn naar duikforum gegaan op http://duiken.pagina.nl
suk6 Gerard
Wil
Jeroen
2009-08-31 17:51:38 UTC
Inderdaad, dat zal het zijn. Jammer, op een gegeven moment wordt het
vanzelf zo dat naarmate er minder mensen hier zitten, en meer mensen
daar, vanzelf de balans doorslaat. Persoonlijk vind ik zo'n forum veel
minder aantrekkelijk, maar ach, ieder zijn ding...
William
2009-08-31 21:26:18 UTC
Post by Jeroen
[...]
Ik heb laatst eens op dat duikforum.nl rondgekeken maar dat is niet mijn
ding. Ik vond het super ONoverzichtelijk. Deze nieuwsgroep was altijd
"gewoon makkelijk".

Wil
Fiekes
2009-09-01 07:23:19 UTC
Post by William
Post by Jeroen
[...]
Vertel dan gewoon verder hier je ding ?
Er zijn er zoals je ziet nog genoeg die hier ook lezen ...

Fie
Lucas

Wil
O2info
2009-09-01 14:21:50 UTC
Liever geen berichten , dan onzin.
***********************************
Trouwens, .. waar staat er geschreven of vermeld ,
dat je in Anna Jacobapolder een DUIKVLAG moet plaatsen op de dijk .. ?
Verschillende duikers kregen daar al een boete omdat ze geen duikvlag hadden
geplaatst ?
Wie KLIKT dan de politie als er duikers daar zijn ..
T'is ook niet TOEVALLIG dat dan juist de zeevaartpolitie langskomt ..

mvg
JO
Lucas

JO
mossel
JO
Lucas
2009-09-02 17:45:14 UTC
Post by mossel
Tja .. waarom dient deze groep dan voor ...
knip<
Bijvoorbeeld om te vertellen dat oom agent een bon heeft uitgeschreven, en
daarbij vooral ook te vertellen WAAROM dat gedaan werd: op die bon moet
namelijk ook verwezen worden naar de regeling die overtreden werd, waarmee
de vraag van "JO" zichzelf beantwoord zou moeten hebben...

Met zijn/haar posting plaatst "JO" dus zelf onzin...

L.
Post by mossel
einde knip<
JO
Klaas Koch
JO
Maurice
2009-09-05 13:18:49 UTC
Het duikverbod op deze duikplaats is onlangs wel ingetrokken, maar de
betonde vaargeul ter plekke was en blijft echter nog steeds verboden gebied
voor duikers.
Als er gedoken wordt tussen de twee havendammen of in de nabij gelegen
vaargeul is er kans op een boete van ? 90,00. Duiken is toegestaan aan de
zuidzijde en de noordzijde van de voormalige veerhaven en buiten de
aanlooproute voor het voet-fietsveer dat een steiger heeft aan de noordkant
van de veerhaven. Maar opgelet: als je vanop de Zuidelijke pier in het water
gaat zit je in het vaarwater = duiken verboden.In de haven - die al lang
geen haven meer is - liggen de vlotten en steigers van de mosselhangcultuur
(= duiken verboden), niet omdat de mosselboer er ligt maar omdat dit nog
steeds aanzien wordt als een haven. Enkel wanneer je een heel eind over de
plaat loopt ten zuiden van de steiger kan je dan nog een ondiep duikje
wagen, want je zit al snel in de vaargeul en dat is dan opnieuw... verboden.
In feite een absurde situatie want de beroepsvaart vaart veel dichter bij de
overkant dan bij deze haven.

Omdat de haven niet meer als dusdanig wordt gebruikt, zal de NOB
(Nederlandse Onderwatersport Bond) binnenkort met alle belanghebbenden een
procedure starten waarbij mogelijk het duiken in de voormalige veerhaven
legaal wordt.

De NOB heeft op haar website een overzicht van alle duiklocaties in Zeeland.
Ook duiklocatie Anna Jacoba Polder is daar te vinden. Overzichtsschema
duikplaats
JO
Maurice
2009-09-05 13:23:46 UTC
Ohhh, mensen, dit heb ik gevonden door de zoek in google te doen, met
"annajacobapolder duikvlag".
Wellicht is dit genoeg antwoord...