nog sepia's ?
Herbert
2009-06-09 16:59:45 UTC
zijn er eigelijk nog sepia's te zien (bijvoorbeeld zeelandbrug, of burgse
diepsluis ?)

we zijn van plan donderdag naar zeeland te gaan, maar als er geen sepia's
zijn, dan duik ik net zo lief in de grevelingen omdat ik dan niet zo erg van
het tij afhankelijk ben

alvast bedankt voor de reacties

groet,
herbert
Erik
2009-06-10 14:36:51 UTC
Post by Herbert
[...]
Hey Herbert afgelopen donderdag bij de BrugseDiepsluis een flink aantal
Sepia's en pijlstaart inktvissen gezien.

En een aantal egotrip duikers die, gewapend met fotocamera's tussen ons en
de sepia's door denderden en zoveel stof maakte dat "onze" vondst verstoord
werd en de dieren het hazepad kozen....

Densondanks wens ik je VEEL PLEZIER!

Erik