zwart koraal te koop (legaal)
j***@zeelandnet.nl
2014-08-23 16:46:57 UTC
Ik heb een partij (legale) zwart koraal te koop.
Als voorbeeld noem ik een tak van ca. 49 cm. lang en 2.5-3 cm. dik.
De partij is met een echtheidsrapport (in Nederland getaxeerd)
Ik heb ook zwart koraal, door een overlijden in bezit gekregen.
Het is nu inderdaad illegaal maar in het verleden was het gewoon en net zo verhandelbaar als ivoor, zeehondenbont en noem ze allemaal maar op.
Tijden veranderen nu eenmaal.
vrouwen.in.aktie@gmail.com
2020-05-12 11:02:57 UTC
Ik heb een partij (legale) zwart koraal te koop.
Als voorbeeld noem ik een tak van ca. 49 cm. lang en 2.5-3 cm. dik.
De partij is met een echtheidsrapport (in Nederland getaxeerd)
Aan alle mensen die hier zo aan het schelden zijn:
Ook ik heb zwart koraal. 40 jaar geleden was dat gewoon toegestaan. Wij woonden op de Antillen en doken er zelf naar. Je mocht het destijds gewoon meenemen naar NL.
Eerst even nadenken voordat u zo uit uw pan gaat ....
Rob
Ik zou ZELF even nadenken voor je reageert op een discussie uit 1998 !!!
vrouwen.in.aktie@gmail.com
2020-05-12 15:24:06 UTC
Post by Rob
Post by ***@gmail.com
[...]
Oh LOL dat is inderdaad heel grappig!
Ik zocht 'zwart koraal' op google en kwam hieruit.
Neemt niet weg dat mijn reactie klopt!

Bedankt

Vr groet :-)