zelfbouw vulstation?
o***@gmail.com
2015-03-16 09:11:10 UTC
Omdat wij vaak met de boot varen en niet altijd dicht bij de kant zitten
zullen wij graag onze flessen aan boord zelf willen vullen . Wij hebben een
zware dieselmotor (85pk) en een 1,5 kW aggregaat.
Kunnen wij van een van deze motoren ons eigen vulstation maken en zo ja
welke onderdelen hebben we dan nodig en zijn hier tekeningen van?
Groeten John
ik ken iemand die in zijn garage zijn eigen vulstation heeft.
ik zit daar ook aan te denken dat het heel goed mogelijk moet zijn om dit op je boot te ver wezelijken. ik kan bij jullie bericht geen datum vinden, dus ik weet niet hoe actueel dit is. mocht het nog spelen, dat zoek ik de betreffende duikfanatieker op. hij woont hier in arnhem ben zijn naam vergeten maar weet nog wel waar hij woont. groeten otto
BugHunter
2015-03-16 18:46:39 UTC
Post by o***@gmail.com
[...]
Zou dat nog spelen na 5 jaar?
Bye, BugHunter.
BugHunter
2015-03-16 18:51:08 UTC
Post by o***@gmail.com
[...]
Het bericht is 15 jaar oud. Goede kans dat
ze al lang niet meer duiken.
Bye, BugHunter.
r***@gmail.com
2015-06-09 15:04:03 UTC
Post by BugHunter
Post by o***@gmail.com
[...]
Hallo Bughunter. Bij toeval weer eens in deze nieuwsgroep.
Het bericht is niet meer actueel. Helaas is de vraagsteller (mijn vader) 5 jaar geleden overleden.
In ieder geval bedankt voor de info.
gr. Remco
BugHunter
2015-06-09 15:32:24 UTC
Post by r***@gmail.com
Post by BugHunter
Post by o***@gmail.com
[...]
Oke, nog gecondoleerd, al is het wat laat.
En wordt nog zelden gepost hier.

Het ga je goed.
Bye, BugHunter.