Watertemperatuur in Sharm gevraagd
M.Machiels
2009-05-26 12:32:10 UTC
Iemand een idee wat de watertemperatuur in Sharm is op dit moment?

Txs, Marcel
William
2009-05-27 08:36:42 UTC
Post by M.Machiels
Iemand een idee wat de watertemperatuur in Sharm is op dit moment?
Txs, Marcel
Je kan via www.weeronline.nl de actuele temperatuur vinden van heel veel
plaatsen op de wereld. Ook de watertemperatuur. Je moet wel even doorzoeken
naar het juiste land en plaats. Hurghada geeft 26 graden aan als water
temperatuur.
Succes
Wil
Andries Kalter
2009-05-28 19:43:18 UTC
De temperatuur van het ZEEwater.
Die van het DOUCHEwater ligt waarschijnlijk iets hoger. Maar die zul je wel
niet online kunnen vinden.
;-)
Wil
Straver Shopsupply
2009-06-10 12:29:18 UTC
ronde de 25 en 26 graden dus is shorty iets te koud maar 3 mm "long-john" is
goed te doen
Handschoen en mes kan je wel thuis laten, mag je daar niet gebruiken
voor verdere info: www.duikclubstingray.nl :duiklokaties >> Egypte
Suk6
groet Gerard
Txs, Marcel
Ron
2009-06-14 22:26:20 UTC
Post by Straver Shopsupply
ronde de 25 en 26 graden dus is shorty iets te koud maar 3 mm "long-john"
is goed te doen
Handschoen en mes kan je wel thuis laten, mag je daar niet gebruiken
Hoi Gerard,

Dat heb ik vaker gehoord maar het mes(je) zit dapper op mijn vest en de
dunne handschoenen gewoon om de handen. OK ik raak onder water niets aan en
dat hebben ze daar ook wel door geloof ik. Een paar jaar geleden deed men
er wel eens moeilijk over en ik geloof dat het inderdaad ook verboden is.
Maar ja, in Egypte kan je alles op diverse manieren opvatten en de beste
uitleg is die je het beste uit komt.

R.

sharky
2009-06-10 15:51:40 UTC