Misselijk na het duiken.
d***@outlook.com
2016-12-01 15:07:37 UTC
dikke boktor
d***@outlook.com
2016-12-01 15:08:11 UTC
Mijn buddy is al diverse keren straal misselijk geworden na een duik.
Dus tijdens de duik is er niets aan de hand, maar op het moment dat hij
boven water komt moet hij meteen overgeven. Hij ervaart dan ook een
hoofdpijn, maar na een tijdje is deze weg getrokken. Als er dan weer
gedoken wordt is tijdens het duiken niks aan de hand maar als hij weer
opkomt speelt alles weer af.
Het maakt niet uit of we diep (meer dan 30 meter) of lang (langer dan 45
min) gedoken hebben.
Wie heeft een verklaring voor dit fenomeen.????
Alvast bedankt.
etsderde
d***@outlook.com
2016-12-01 15:08:53 UTC
[...]
dikke boktor guys maar geen dunne maar echt een dikke boktor